perjantai 16. maaliskuuta 2012

new hair :)

Moikka ! (: Tää viikko on ollu tosi kiireinen jotenkii, en osaa selittää miks mut on vaa ollu.Mut keskiviikkona mulla oli kampaaja ja kokeiltii vaaleit raitoja mulle ja niistä tietysti tuli hieman oranssit koska toi ruskea oli kaupan aineella eikä kampaajan, mutta itte tykkään näistä kovasti ! nii ja tein tossa keskiviikkona historian esitelmän valmiiks ku mulla piti olla se tänään, mut ei se sitte ehtiny ollakkaa, mitä vähän kyl jo epäilinkii. Mut ei se mua haittaa ! Eilen olin kuumeessa ja nytkii on kauhee yskä ja semmonen. Makailin vaa koko päivän sängyssä ja katoin leirikouluvideon, joo muistu taas mielee kuinka nolo olin sillo xd Mut joo nii menin tänää kuitenkii kouluu. Koulun jälkee mentii syömää toroksee ja sen jälkee kävin seppälässä ja ostin pari juttuu, jotka näkyy alempana. Eessä on nyt sit rankka viikonloppu ainakii sillee henkisesti tai sillee koska tänää pitäis lukee historian kokeisiin tai tehä mantsan tutkielmaa ja huomenna sama juttu ja huomenna ois myös joku lähetyssafari juttu ja sitte sunnuntaina taas näitä samoja koulujuttuja + kisat. Että ei paljo tota viikonloppu lomaa jää... Eipä mulla muuta, heippa ! (:
ps. poistin äsken kaikki muut postaukset paitsi tän ja tjig:n , ku tää bloggeri alko valittaa että on käyttäny kaiken tilan... :D




toi mittari näyttää ainakii 1 celsiuksen liian pientä koska mun normaalilämpö tolla on vaa 35.6 :)

Linda (:


aurinkolasit seppälästä (:

swetari seppälästä myös (:






7 kommenttia:

  1. ihana toi kolmanneksvika kuva! <3 (:

    VastaaPoista
  2. oot kaunis, ja kivanolonen blogi :) jään lukijaks :>
    jos viitsisit käy kattoon mun blogi ja liity lukijaks jos tykkäät!
    http://missingpuzzlepeace1.blogspot.com/

    VastaaPoista