perjantai 21. joulukuuta 2012

joululoma !






eiks kouvolan kaupunki ookki tarjonnu hienot joulupussit.... mut noi karkit meiän luokanvalvoja osti meille ku kai seki meitä sääli :D
sain tän marilta joululahjaks :) ! syöty on jo :-D
ostin ton villapaidan Teemulle joululahjaks :) 
ja nää kans :-)

ja Teemu osti noi mulle ♥ eli 20 e lahjakortti h&m, suklaalevy ja tietsikan viilennysalusta :P



Moikka :-) ! Viime perjantaina olinki Inkan kaa ja jäin niille yöks. Kuvii ei oo sieltä ku ne on Inkan koneella. Lauantaina mentii Inkan kaa Veturii ja siellä tehtiin jouluostoksia ja käytiin subissa syömässä (: Kun se reissu oli tehty nii olinkii sitte Teemun kaa :) En ees paljoo enää muista mun viime viikosta tai tästäkää :-D Mut sain arnoldsista lahjakortit vaik en siellä oo käynykkää mut se sen johtaja halus antaa ne ku meiän äiti on auttanu sitä töissä mut joo jatketaapas nyt :-D Tää vika kouluviikko oli semmoin löysä, mitä nyt joillain tunneil viel opiskeltii. Eilen sain Marilta joululahjan, joka meni saman tien... Mut eilen näin sit Teemuu illalla ja annettii toisillemme joululahjat ja katottii ne jo koska tänää se yks lähtee Thaimaasee :( 2 viikkoo...  Tänää aamul oli kirkko ja sit saatii totarit ja nyt loma joka tosin kestää sen viikon... Olin tyytyväinen tohon todistuksee :) Päiväl näin viel Teemuu ja se läks tunti sitte kotii. Ikävä tulee sitä :< Mut ei mulla muuta, viettäkää hyvät joulut ihanat :-)!

8 kommenttia:

  1. mihin meinaat hakee peruskoulun jälkee? =)

    VastaaPoista
  2. kauheest taas kaikkee hyvää oot saanu. mullekii suklaa maistuis:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojep... :D täytyis vähä varmaa ryhdistäytyy. Voisit tulla syömää mun suklaat mun puolesta kiitos (-:

      Poista
  3. oot laittanu tosi nätist noi sun hiukset ja oot itekkii tosi kaunis :)!

    VastaaPoista
  4. Hyvää jouluu sullekkii :) ja vähä hyvän todistuksen sait :) <3

    VastaaPoista