tiistai 7. toukokuuta 2013

I wanna hold you tight

Moikka ! :> Sunnuntai meni yksin kotona leffaa katellessa sekä katsomosta katsoin Koston kaks jaksoa. Toi leffa oli mun mielest hyvä! Löysin sen meiän laatikon pohjalt avaamattomana, tullu vissii joskus postis tai jotain mut nyt sit katoin sen :) Teemu yllätti mut viel illal ja tuli meille eikä oltu sovittu mitää, aaw ihana :')Maanantaina sain mennä 10 kouluu, koska meillä ei ollu liikuntatunteja ! Tuntu ihanalt herätä pirteämpänä ihanaan auringonpaisteeseen Mulle jäi sit aikaa siin aamulla vielä ja kävin pihalla kuvailemassa muutamat kuvat. Pitkäst aikaa oli oikeesti lämmin ! Illalla äiti toi mulle Onlysta tommosen mekon. En oikein tiiä tykkäänkö vai en, koska hain ite kyllä erilaista mekkoa :-D Malli on jees, mut kankaast en oikein tiiä. Innostuin eilen illal osallistumaa netis kaikkii kilpailuihin ja laitoin yhtee mun ja Teemun kuvan, käykääs äänestääs jos tykkäätte !Tänää oon tehny matikan kokeen aamusta ja en kyllä tiiä miten meni, mut oli viimenen peruskoulun matikan koe. Äiti tuli äsken töistä ja nyt se oli ostanu mulle vyön tohon mekkoon, pinkin semmosen, koska mul on pinkit ballerinat. Saa nähä laitanko ton mekon sit kevätjuhliin vai löydänkö kivemman :-) Äsken luin tossa vähän äikkää, koska perjantaina on siitä koe ja alue on tooosi pitkä. Ainii ja postissa tuli kengät jotka oli tilattu ajat sitte, mut tuli väärän väriset vahingossa, mutta nyt on oikean väriset. Kiitos teille, kun ootte laittanu paljon kysymyksiä mulle ja Teemulle ja saa vieläkin laittaa jos jäi jotain kysymättä ! Me tehään se video sitten, kun on aikaa kummallakin :) Kohta mun pitäis alkaa valmistautua omatoimiseen treeniin, moi

bright 001 bright 018 bright 074 bright 066 bright 039 bright 071 bright 026 bright 069 bright 051

12 kommenttia:

  1. Pidä vaa tota mekkoa, on se ihan kiva :)

    VastaaPoista
  2. toi mekko ei oikein sovi tommosee ysi luokan päättäreihi.... älä laita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii... toivottavast ehin löytää jonkuu mikä sopii :)

      Poista
  3. Mun mielestä toi mekko on ihana sun päällä 😊 laita jos vaan ite tykkäät

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :>! ja juu, saatan käyttää tota sit jossaa muissa juhlis jos en päättäreis :)!

      Poista
  4. Ite tykkään tosta mekosta, koska se on niin pirteä ja vähän erityylinen, kuin ehkä monella muulla. Tosi ihana tämä sun blogi ja oot itekkin tosi kaunis! (_:

    hetaslife.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Mekko on tosi nätti ja imartelee sun vartaloa! Mut minusta vyö pilaa nätin mekon ja poistaa juhlavuuden :<

    iso-Jutta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:)! Ja voisin ens postaukseen laittaaa kuvan jossa mul on semmonen ihan ohut vyö:)

      Poista
  6. äää sää oot nii täydelline!! Haluan sun ulknäön!! oot ihana!:') tää blogi on yks parhaimmista,tykkään kovasti ja jään seuraamaan!:)

    käy kattoo mun blogii ja liityks lukijaks jos kiinnostaa?:)
    http://rhythmheat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äää kiitti paljon ihana :')! ja kiitos paljon tostakin ja tervetuloa lukemaan :-)!

      ja käyn kattomas sun ! :>

      Poista