lauantai 25. toukokuuta 2013

kyllä aika haavat parantaa

Heippa ! :) Tulin tässä postailemaan taas nyt kun on aikaa. Keskiviikkona siis Iida tuli meille ja lähettiin kauppaan ostamaan leivonta-aineksia. Alettiinkin sitten leipomaan ja siinä se koko loppuilta sitten meni leipoessa, jutellessa ja syödessä (: Tuli jälleen kerran aivan mahtava kakku!
Torstaina saatiin koulussa takasin uskonnonvihkot. Sain siitä 9+ - 9½ eli ihan huippuhyvän! Viimesellä tunnilla saatiin myös yhteiskuntaopin kokeet ja en voinu uskoa että sain 9½ ! Meiän luokan keskiarvo oli 7- :-D Kannatti lukea. Oli mun päivä jotenkin, vaikka sää olikin sateinen ja kotiin tullessani meikit oli poskilla ja hävetti tulla rappukäytävästä kun siinä oli remonttimiehiä... Meinasin etten ois menny sinä päivänä treenaamaan, kun en saanu meikkejä korjattua, kun oli vesikatko, mutta päätin kuitenkin mennä. Illalla nähtiin vielä Teemun kanssa jonkun tunnin verran meillä :-)
Eilen saatii palauttaa viimeinenkin kirja koululle, eli matikan kirja. Päätettii koulus Ingan kanssa että lähetään Veturiin ostamaan mulle iphoneen suojakuoret ja päättäreitä varten vielä pari juttua. Saatii vikal tunnil valmiiks meiän kaupunki, ollaa kyl hyvii piirtää xd Lähettiin kahen jälkeen Ingan skootterilla Veturiin päin. Oli muuten eka kerta ku olin skootterin kyydissä :D Oli jotenkin ei niin turvallista ku ei voinu pitää kiinni niinku Teemusta. Löysin kuitenkin ne mitä etsinkin eli suojakuoret, kihartimen ja koruja. Ärsytti vaan kun ei ollut kovin kivoja suojakuoria iphone 4:lle :( Inga söi subissa ja mä söin arnoldsissa, koska mulla oli sinne lahjakortti joka ois mennu kohta vanhaks. Tultiin joskus kuuden jälkeen pois ja oltiin meillä hetki ja syötiin vielä jäätelöt ja Inga söi lopun suklaakakun. Tänään on suunnitelmissa harkat, loikoilua ja kännykällä pelailua. Illalla Teemu tulee yöksi kun sen peli on ohi. Huomenna oon Teemun kanssa varmaan melkein koko päivän.

Niin ja nyt muuta. Anonyymit, teiän ei joka ikiseen postaukseen tarvi alkaa sanoo "no, sullahan tota rahaa löytyy" jne. Se on ärsyttävää. Ne on mun rahat ja käytän niitä miten haluan. Kohtuu kaikessa ja nyt kyllä myönnän, että oon käyttäny aika paljon, mutta esim. päättäreissä haluun näyttää nätiltä. Samoin iphonen kanssa: en haluu että se menee rikki niin siks piti ostaa siihenkin suojajutut. Vaikka säästäisin mun rahoja uskollisesti niin te ette tuu niistä hyötymään joten antakaa pliis olla. Eilenkin oisin voinu ostaa vaikka kuinka ihania vaatteita, mutta en haluu tuhlata nyt niihin, kun mulla niitä kuitenkin on :)

ps. Sori että mun ja Teemun toisessa vastausvideossa kestää ! Kun ei olla nähty sillai niin hyvin, että oltais ehitty sitä videota kuvaamaan. Ehkä huomenna ehditään :) Viikon päästä kesäloma, jippii ! Viimesen viikon ohjelma näkyykin tuolla toka vikassa kuvassa, moikka ihanat


  suklaakakkuu ja veturia 011suklaakakkuu ja veturia 006 suklaakakkuu ja veturia 021 suklaakakkuu ja veturia 013 suklaakakkuu ja veturia 015 PicMonkey Collage suklaakakkuu ja veturia 035 null_zps184cc97a suklaakakkuu ja veturia 036 suklaakakkuu ja veturia 037 suklaakakkuu ja veturia 043 suklaakakkuu ja veturia 028 suklaakakkuu ja veturia 017 suklaakakkuu ja veturia 042 suklaakakkuu ja veturia 047 suklaakakkuu ja veturia 048 suklaakakkuu ja veturia 051 suklaakakkuu ja veturia 053 suklaakakkuu ja veturia 055 suklaakakkuu ja veturia 057 null_zps344da38e suklaakakkuu ja veturia 023

23 kommenttia:

  1. Ihania noi korut! Tää on muutenkin yks mun ihan lemppari blogeista ♥

    VastaaPoista
  2. mitä noi potkiaiset tarkottavat ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis se tarkottaa että ysit "potkitaa" pois yläkoulust :D siel on kaikkee ohjelmaa :)

      Poista
  3. oi vitsi miten ihanan näkönen kakku♥!!
    ja minkälainen mekko sulla on päättäreihin ? ja miten aattelit laittaa sun hiukses?
    ihan vaa kiharoille/laineille vaii? mulla itelläni on pikku problem tän mun tukan kanssa,
    kun ei meinaa ikinä mitkää laineet ees pysyä ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) <3 ! Ja kato postaus "I'm so happy !" Nii näät eli musta yläosa ja alaosa semmoin koralliväri :)ja laitan hiukset lainekiharalle ettei mitää korkkiruuvi todellakaa :D aijaa :o no kannattaa kihartaessa laittaa lämmönsuojaa nii se auttaa niit pysyy ja ku on valmiit nii lakkaa :)!

      Poista
  4. ärsyttää niin ku ei töitten takia pääse kattoo teitin potkiaisii :d laitatko kuvamatskua?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh :/ ja juu kyllä mä varmaan jos teemu pääsee kuvaamaan :p

      Poista
  5. Eiks teijän koulus oo päättötyötä?! : o

    VastaaPoista
  6. Ootko muokannu tota sun kuvaa, jossa sulla on toi iphone ? :) sun hiukset näyttää siinä nimittäin tosi ihanille !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo mitenkää muokannu, se on vaa camwowil otettu että toi väri vaa on muokkaantunu :)!

      Poista
  7. Miks laittelet tänne kokeita, joissa näkyy sun sukunimes?

    Ps: Sultahan sitä rahaa näyttää löytyvän vai käytkö äitis kukkarolla...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ööm koska ihmiset tietää mun nimen täällä muutenkin :-D

      ps. voi kun oot olevinas kovakin? :-) ja joo niihän mä sanoin sitä löytyvän, mutta sen ei pitäis teitä vittu koskettaa.

      Poista
    2. Pedopapat tulee ja syö siut :3

      Ps: Sarkasmi.

      Poista
    3. juuh näin mäkin uskon vahvasti :)

      Poista
    4. Usko vahvistaa, vai miten se menee? :D

      Poista
  8. ihana banneri ja oot nii kaunis! sulla on upeet hiukset

    http://justmy-luck.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Tää kysymys ei liity mihinkään mitenkään, mut sillon kun kävit kosmetologilla nyppimässä kulmat, nii missä kävit ja kauan se kesti:) ja eiks se maksanu 15e ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin kauneushoitola Isabelissa ja se kesti jotaa 40 min kai tai alle koska mulla myös värjättiin ne :) ja maksoi 18 € :-)

      Poista