tiistai 13. elokuuta 2013

My summer

Mä aattelin tehä teille tämmöstä postausta. Oon nähny aika monissa blogeissa meinaan tälläsia ja aattelin itekkin nyt toteuttaa :) Mulla nyt siis tänään alkoi viimeinkin lukio, mutta teen taas tässä joku päivä ihan normaalia postausta ! Eli nyt tein kollaaseja mun kesästä. Mun kesään kuului peruskoulun päättyminen, hyvät ilmat, kuten myös huonot, nauramista, itkemistä, kisailua, treenaamista, Teemun kanssa olemista, kavereitten kanssa oloa, rippijuhlia, syömistä: niin terveellistä kuin ei niin terveellistä :-D, herkkulakon yrittämistä, motivaation puutetta, mun ja Teemun eka vuosipäivä, ihana juhannus Jannan mökillä, tuhannet hyttysenpistot, ihon palaminen moneen kertaan, urheiluleiriä, ekat sm-viestit jotka meni hyvin, uimista ja saunomista, minigolfaamista, pienen koiran pennun saaminen, hiusten värjääminen, picnikkejä, ekojen lukiokirjojen hankkimista, auringonlaskujen ihailua, matka Lappeenrantaan flowparkkiin Teemun kanssa, paljon shoppailua sekä paljon muuta! :-)

KESÄKUU   
Mun kesäkuuhun kuului peruskoulun päättyminen, mansikoiden liikasyönti, kavereiden kanssa olo, mun ja Teemun vuosipäivä, Inkan rippijuhlat, ihana juhannus Jannan mökillä, uimista, saunomista, liiat hyttysenpistot ja pikajuoksukarnevaalit :)
12 3HEINÄKUU
Mun heinäkuuhun kuului Jannan ja Emmin kanssa olemista meillä, sm-viestit Joensuussa, Sannin rippijuhlat, kuvaamista, Inkan kanssa olemista, kisaamista, syömistä, ihan pikkusen Vilin saaminen, picnikit Teemun kanssa, rantareissut, minigolfaus ja hiusten vaalentaminen! :)
45 6 7 8 ELOKUU 
Mun elokuuhun kuului eka 300 m juoksu tänä vuonna, koulukirjojen hankinta, jäätelön syöminen(okei sitä tein koko kesän), elokuvailta Teemun kanssa, matka Lappeenrantaan flowparkkiin Teemun kanssa, kuvailua niinkuin joka kuukausi, uusien vaatteitten ostaminen, viimesistä lomapäivistä nauttiminen ja lukion alun jännittäminen (:
9 10 11

6 kommenttia:

  1. Ihana postaus, sulla on varmana ollu tosi kiva kesä! :-) Oot nätti & ihania kuvia ♥ Tää sun blogi kuuluu mun lemppareihin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ja onhan mulla :-)! Kiitti paljon ja kiva kuulla♥ :>!

      Poista
  2. Tosi kiva postaus ! c:
    Tuntuu jotenki et siulla tän väsääminen meni paljo helpommin, itellä meinaa meni niin hermot ihan kaikkeen ku eilen illal tein tämmöst samanlaista.. :DDD
    Oot muuten tosi kainus ja rakastan siun hiuksia !♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon :)!
      Haha ei mulla joo mitenkään hermot menny vaikka kyllä ton tekemisessä aikaa meni ! :D
      Voi kiitos paljon♥ :>

      Poista
  3. Sulla on aivan ihana blogi ja oot tosi kaunis! :)

    http://www.weerabettina.blogspot.fi/

    VastaaPoista