sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Voit saattaa kotiin, muttet pääse enää sisälle

Moikka! Mä oon tajunnu tässä viime aikoina, että mun blogi vois hyvinki olla joku luontokuva blogi, koska mun joka postaus sisältää melkein aina jonkinlaista maisemakuvaa :-D Niin tai sitten ruokablogi, koska kuvia ruuastakin on aika paljon yleensä. Syynä tähän on tietysti se, että mä vaan rakastan luontoa! Kaikki hienot maisemat on pakko ikuistaa kuviin ja sitten ne päätyy myös tänne! Ja ruuan selitys on se, että ruokaa mulla menee enemmän ku tarpeeks :-D null_zps93bfb941 oh autumn 139 oh autumn 020 oh autumn 184 null_zpsb91a763d oh autumn 283 oh autumn 219 No mutta jos nyt kuitenkin palataan tähän mun blogin todelliseen tarkotukseen eli siis siihen mitä mun päivät on sisältäny. Mulla on tunteet vaihdellu koko ajan laidasta laitaan. Joskus oon ihan superilonen ja sit yhtäkkiä saattaa kaikki masentaa. Tai siis ku se my dayn tekeminen on vieny multa kaikki voimat. Mä kerron siitä vaikka enemmän ku päästään siihen päivään! Torstaina Teemu tuli mun treenien jälkeen meille. Se toi mulle suklaalevyn 'naistenpäivän' kunniaks. Se oli siis lukenu jostaa lehestä että ois naistenpäivä seuraavana päivänä vaikka oliki se sellanen tyttöjenpäivä :-D Mutta ihana ajatus oli! oh autumn 014 2 1. Inkan kanssa toissailtana vähän herkuttelemassa! 2. Menossa treeneihin! 3. Jaahas kukahan mahtoi repiä meiän postin riekaleiksi... 4.minttu-suklaa jäätelöä! null_zps60b7869f oh autumn 253 Perjantaina loppu meiän koulu nyt vähäks aikaa. Meiän kaupunki siis lomautti opettajat nyt ens viikoks ja meillä on itsenäistä opiskelua kotona. Sen jälkeen meillä alkaakin suoraan syysloma eli ei mennä nyt siis kouluun kahteen viikkoon! Saatiin perjantaina meiän jaksotodistukset ja oon tosi tyytyväinen. Perjantaina meillä oli myös pitkästä aikaa treeneissä sali. Mä en jaksanu nostaa melkein mitään painoa, tuntu että oisin kauheen heikko! Kyllä tää tästä varmaan taas alkaa luistamaan :) Treenien jälkeen Inka tuli meille pitkästä aikaa yöksi. Käytiin kaupassa, juteltiin, naurettiin ja syötiin. Oli tosi kiva nähä pitkästä aikaa ja vaihtaa kuulumisia! oh autumn 160 oh autumn 199 oh autumn 054 oh autumn 203 oh autumn 002 oh autumn 214 Meiän piti mennä sitten eilen kuvailemaan, mutta Inkalle tuli kiire Helsinkiin ja ei me ehittykkään. Harmitti tosi paljon ku oli niin hyvä ilma! Mutta päivemmällä Teemu ehti tulla meille ja käytiin kuvailemassa. Eilen mulla olikin vähän semmonen huono-hyvä-huono olotila. Päivällä oli Teemun kanssa siis toi hyvä olo ja illalla tuli taas paha olo, koska my day ei onnistunu... Mä siis editoin sen täysin alusta uudelleen. Se alko loppuvaiheessa taas sulkemaan itteään se sony vegas. No mutta sitten sain sen kuitenki editoitua loppuun saakka. Laitoin sen sitten renderoimaan mun koneelle. Olin ihan ilosena kun se jatko ja jatko sitä, kunnes... 35% kohalla se sano sen saman minkä ennenki :( Että mua otti päähän! Mä oon niin raivoissani tosta my daysta, että jos mä joskus sen saanki julkastuu nii mä vihaan ees kattoo koko videoo, koska se on tehny mun päivistä tosi huonoja. oh autumn 027 oh autumn 012 PicMonkey Collage 1. ihanat värit! 2. Vili nukkumassa pöydän alla 3. Minä ja kulta eilen 4. ihanan värikästä! oh autumn 260 oh autumn 022 Muuten mulla on siis menny hyvin :)! Mä mietin vaan, että pitäiskö mun tehä nyt muita videoita teiän mielestä? Siis sellasia joita ei tarvi sen kummemmin editoida ja ne vois mahollisesti saadaki latautuu sieltä sony vegasista! Koska jos mä vaan yritän taistella ton my dayn kanssa, nii en saa tehtyy muita videoita ja sitten niitä ei tuu melkein koskaa jos toi my daykaa ei meinaa koskaa onnistuu... Mutta nii että kertokaa mitä mieltä ootte :)! oh autumn 181 null_zps7445e183 oh autumn 311 oh autumn 222-001 oh autumn 165 Tänää mulla ei oo sen kummempia suunnitelmissa. Taian lähinnä vaan löhötä kotona ja mahollisesti jo alottaa sitä läksyurakkaa! Ja hei vielä siitä arvonnasta mistä joskus mainitsin! Jos te siis haluatte sellaisen niin ehottakaa jotain kivoja palkintoja siihen. Teitä on tullu niin paljon lisää, kiitos Mutta joo mä tästä taian nyt mennä tekemään mitä ikinä nyt keksinki, moikka ihanatjaksotodistus 001 null_zpsc5e0dc54 idoh autumn 262

31 kommenttia:

  1. Hieno blogi oon innostunu lukee sitä. Taijanomaisia noi maisema kuvat. Jos sulla on vaikeuksii my days saada se koneelle ladattuu ja sillai nii sit musta kannattaa kokeilla tehä muuta ja sitku ton ongelman on saatu korjattuu voit jatkaa may days ettei sun aikaa mee vaa siin et yrität saada mut ei tuu. Tee vaan ihan mistä vaa kaikki on ihanaa katottavaa. Oot ihana ja osaan samaistuu suhun ku sanoit et oot ujo. Aivan ihana blogi yks lemppari blogeista. Hyvää syksyy sulle mitä ikinä teetki elämässä <3 (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanasta kommentista♥! Ja okei :)! Kiitos paljon ja hyvää syksyä sullekin♥ :>!

      Poista
  2. Ihania kuvia jälleeen :) millä muuten muokkaat sun kuvat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! :) Ja nää kuvat on muokattu picasalla ja picmonkeylla!

      Poista
  3. Sulla on ihan sika ihana blogi ! Ja jos sen my dayn kaa on ongelmia voit tehä muita videoita ! :3 Hyvää syksyy sulle ! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :-)! Ja joo :> samoin sulle♥!

      Poista
  4. OOT IHANA SULLA ON IHANIN JOO TEE MY DAY TEEMUN KANSSA SE OISI IHANA SULLA ON PARAS BLOGI

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti nyt kyllä kiinnostaa kuka siellä oikeest jaksaa joko vitusti pelleillä tai sitte on oikeasti tyhmä ? Caps lockin saa yhä pois tosta vasemmasta sivusta näppäimistöä. Sitten myös pilkut/ pisteet on olemassa. Ja lisäksi kuinkahan monta kertaa on mainittu ympäri sosiaalista mediaa tästä my daysta... se on jo tehty yli viikko sitten. Tässäki postauksessa lukee siitä että oon yrittäny sitä editoida jne. EN YMMÄRRÄ MITEN JOKU EI NYT YMMÄRRÄ TÄTÄ. Oikeest kerro kuka oot :-D Ois kiva nähä meinaa ootko oikeest tosissas ku kirjotat aina noin etkä ymmärrä tekstiä....
      PS. Kaikki jotka lukee tän kommentin nii en siis mitenkää pahalla tarkota mutta kyl täs nyt joku vähä haiskahtaa oikeesti. Nii ja mun mielest tietokonees pitäis olla facepalm hymiö tällasten juttujen takia!

      Poista
  5. miten pysyt noin laihana vaikka syöt usein karkkia ja herkkuja? :) kuinka monta kertaa syöt päiväs niinku ruokaa ja mitä ja kuinka useestih herkkuja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn treeneissä :)! Ja no siis syön aamupalan joskus 8 maissa, sitte ruuan joskus 12, sitte välissä saatan syyä jotain naposteltavaa, joskus 4 jälkee taas nälkä ja syön ja illal taas napostelen tai sit viel raskas ruoka liian myöhään illalla :/ Suunnillee tollee mul menee! Mut siis herkkuja oon nyt syöny melkein joka päivä... Ja ihan liikaa :-D Mutta mä aion nyt ihan tosissani yrittää tsempata tästä päivästä lähtien, koska haluun pärjätä ens kaudella kisoissa :)!

      Poista
  6. joo tee jotai eri videoit ei sun tarvi sen my dayn kans taistella:D

    VastaaPoista
  7. Jos syöt esim b&n:n tai semmosen lidlin b&j:n tapasen ni syötkö sen kerralla? :D ja onko paha jos syö 3 päivää putkeen 1 purkin päivässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :D Ja ei tos oo mulle ainakaa mitää pahaa XD Pientä verrattuna siihen miten mä syön herkkuja :-D Mut siis eihän se ny hyvä tietenkää oo!

      Poista
  8. awwww ootte teemun kaa niin söpöjä! <333 :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva postaus ja ihania kuvia! :) Hyvää lomaa :)

      Poista
    2. Voi kiitti paljon :)! Samoin sulle jos sulla on jo! :)

      Poista
  9. Oi ihanii kuvia, ootte tosi sulosia teemun kanssa :) hyvää lomaa sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :)! Ja samoin jos sulla on :)!

      Poista
  10. Ihana blogi sulla <3 ja voitko tehä my dayn myös kuvina joskus? :) ja sitte joku meikkipostaus olis kiva missä esittelet KAIKKI sun meikit videolla? :-) jajjaaja joku video jossa esittelet sun naaman puhdistus voiteet ja sillee? :)

    VastaaPoista
  11. ihan mahtavia kuvia koko sun blogi täynnä! :)

    käy tsekkailemassa:
    http://nenna-maija-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Sun kyllä kannattaisi vähän rajottaa noiden herkkujen syömistä urheilun kannalta ! :) syö vaikka eri hedelmiä aina kun tekee mieli napostella ...

    VastaaPoista
  13. mistä oot ostanu noi farkut ? :) ne o meinaa himo ihanat !!! ja sitte että käytkö jossai nyppimässä kulmas vai miten ne o noi siistit ? :) ja vielä pakko sanoo että sulla o tosi ihana blogi ja on aina päivä kohokohta jos oot laittanu postauksen ja sen saa mennä lukemaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin ne viime keväänä helsingistä onlysta :)! Ja no siis käyn tossa meiän lähellä olevassa isabellassa värjäyttämässä ja nyppimässä! Mutta piirrän kyllä nyt melkein kokonaan ite ne nii varmaan siks näyttää niin siisteiltä koska mun vaaleat kulmakarvat ei näy hyvin :)!
      Voi kiitos tosi paljon <3! :)

      Poista
  14. Sullon ihan tosi kinoi kuvii sun blogissa, ja tykkään sun videoista! :) ps. näytät vähän täydelliset naiset-sarjasta siltä Julielta :D en tiiä miks mut oot tosi nätti<3

    VastaaPoista
  15. ootte tosi söpöjö Teemun kanssa ! ♡ kaikkee hyvää teille :)

    VastaaPoista