sunnuntai 22. marraskuuta 2015

Niin onnellinen

1IMG_0849 Mulla oli pitkästä aikaa hyvä päivä ja se päivä oli ehkä vähän yllättäen maanantai. Okei, kouluun saattoi olla vaikea herätä ja en nukkunut parhaiten edellisenä yönä, mutta muuten maanantai oli loistava päivä mulle. Koulussa meni hyvin ja oli hyvää ruokaa. Saatiin tietää virallisesti meidän yo-tulokset ja E:hän se sieltä mulle sitten tuli! Kukaan meidän koulusta ei L kirjottanut, eikä ymmärtääkseni E:täkään tullut kuin yksi, joten olin tosi tyytyväinen. Hyvä päivä jatkui myös koulun jälkeen treeneissä, kun meillä oli nopeustestit. Jännitin aivan älyttömästi, sillä no, ei sen mykoplasman takia oo testeissä aiemmin mennyt niin kovin hyvin. Nyt kuitenkin on tuntunut, että juoksu on kulkenut ja tuntemus ei oo ollut väärä! Juostiin kolme kertaa lentävä 30 metriä, joka siis sisälsi myös lentävän 20 metriä. Ekalla kerralla en saanut täyttä vauhtia kennolle, mutta silti juoksin kumminkin 2,41s sen 20 metriä. Seuraavassa pääsinkin jo kunnolla vauhtiin ja juoksin ennätykseni 2,33s! Viimeisellä kumminkin vielä paransin tätä ja tällä hetkellä mun uuet enkat on nyt 3,48s 30 metrillä ja 2,31s 20 metrillä. Voitte vaan kuvitella kuinka ilonen mä ton jälkeen olin :') Mun uus reppu tuli myös maanantaina ja olin sunnuntai-iltana värjännyt hiukset, niin tuntui kaikin puolin tosi hyvältä.PicMonkey Collage IMG_0975 IMG_0981 IMG_0972 Tilailin viime viikolla vähän kaikkea pientä ja suurta ja ne saapu tällä viikolla mulle. Tossa yllä on nyt siis mun uus reppu ja lisäksi mulla on nyt kameraan uusi mikki, jota käytin tossa uusimmalla videollakin, en kyllä tiedä osasinko vielä käyttää sitä oikein :D Myös meiän Ifolorilta tilaamat joulukortit saapui ja on noi meiän pojat kyllä niin söpöjä tossa. Tuo allaoleva kuva musta on otettu viime viikolla, joten siinä mun hiukset on tommoset vähän hassun väriset, kun en ollut pitkään aikaan värjännyt. Joka tapauksessa, mun viikko muuten on sisältänyt aika paljon kouluhommia (mikä yllätys!) ja tietty treenaamista ja sen sellaista. Mitään ihmeellistä tähän viikkoon siis ei oo mahtunut, mutta ens viikolla on sitten taas uudet seikkailut ja huomenna suuntaankin Helsinkiin kuvauksiin! Tiistaina alkaa myös koeviikko, joten siltä kannalta ehkä vähän huono ajankohta, mutta nooh, luen junassa sitten. Tää oli nyt tämmönen normaalia lyhyempi postaus, mutta toivottavasti ei haittaa. Kiitos paljon edellisen postauksen kommenteista, ootte ihania <3 Aion jatkossakin varmasti tehdä tommossia erikoispostauksia, kun selkeesti tykkäsitte. Palaillaan taas ensi viikolla, heippa <3! IMG_0632

12 kommenttia:

  1. Hyvä aihe videolla, vähä normista poikkeavaa :) Itsellä sama tilanne, tai aikaa kyllä on, mutta en jaksa sellasia "turhake" kavereita. Mieluummin pari hyvää ku kauhee lauma jotain skeidaa ;)

    VastaaPoista
  2. Tosi hyvä ja kannustava toi video! :-) Mulla on ollu tässä muutamina vuosina aika vähän kavereita tai silleen just muutama hyvä ja sit on tuntunu että se on joteni tosi noloo ku kaikki liikkuu semmosilla isoilla porukoilla ja mä vaan ihan parin kaverin kanssa. Mutta tää sun video sai mut jotenki valaistumaan :D että eihän siinä mitään noloo oo jos viihtyy niiden tiettyjen ja läheisten ystävien kanssa niin ei niitä paljoa tarvii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että videosta oli ns. apua :P Kiitos :)!!

      Poista
  3. Hyvä että avasit tätä kaveriasiaa niille, jotka eivät ole asiaa vielä sisäistäneet :D tärkeintä on että sä itse olet onnellinen, ei sillä väliä mitä muut sanoo :) tuo viimeinen kuva postauksessa on muuten tosi hyvä, olet sä Iina sitten niin kaunis !

    VastaaPoista
  4. Oon kyllä ihan samaa mieltä tosta kaveri jutusta, itellänikii on pari hyvää ystävää + muutamia kavereita joitten kanssa vietän aikaa vähä vähemmän. Ja oon kyllä tullu toimeen vallan mainiosti! :D Outo ajattelutapa noilla joitten mielestä pitäs olla joku iso porukka siinä ympärillä koko ajan.. Sitä paitsi kaikki ei oo niin sosiaalisia että viihtys aina sellasessa.

    Sulla on muuten ihanan väriset hiukset! En tajua, aina kun värjään omat hiukset niin tullee liian tummanruskeet, oonkii jo vähä luopunu hiusten värjäämisestä.. Ja eikä, mullakii alkaa tiistaina koeviikko, ei kyllä jotenkin yhtään jaksais lukea.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä :D Ja aijaa höh, mites ne nyt sillee. Ootko yrittäny ostaa vaaleampia sävyjä/pitänyt vähemmän aikaa väriä päässä? :) Onneks ei oo enää paljoa koeviikkoa jäljellä... :D

      Poista
  5. oi ihana toi sun reppu! ja joulukortit on kyllä todella ihania. :) Itellänikin on lukiossa yksi hyvä ystävä, yläasteella oli enemmän mutta he lähtivät eri kouluihin. en ymmärrä miksi pitäs olla joku tosi iso kaveriporukka kun voi olla pienempiki ja hyvin menee . :) oot tosi nätti <3

    VastaaPoista
  6. Ihana postaus! <3 Kiitos piristi päivää, oot mielettömän sulonen ja nätti :)

    VastaaPoista